سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی برای کسب درآمد بالا

اگر قصد دارید تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی برای کسب درآمد بالا داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.  دلایل زیر نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی ایران است:
- ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 نزدیک به 19000 مدرس ثبت نامی دارد. با درج آگهی تدریس در این وب سایت تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت.
- ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته، تدریس خصوصی هندسه و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و صدر نتایج قرار دارد.
- کاربران با جستجوی عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی یکی از اولین وب سایتهایی که خواهند دید ایران مدرس است، بر روی آن کلیک خواهند کرد و به سمت تبلیغ شما هدایت خواهند شد.
- ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. تبلیغات بسیاری از مدرسین حتی در حالت رایگان هزاران بازدید گرفته است و این نشان می دهد این مدرسین شاگرد جذب نموده اند و تبلیغات برای انها موثر بوده است.

- در حال حاضر تمامی افراد با استفاده از گوشی های هوشمندی که در اختیار دارند به اینترنت دسترسی دارند و شما با ثبت آگهی تدریس در این وب سایت به راحتی دیده خواهید شد.
- حتی اگر آگهی تدریس خودتان را در ایران مدرس ویژه کنید باز هم هزینه آن به نسبت تبلیغات در روزنامه و تراکت و ... کاملا به صرفه است.
- با درج اگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس می توانید به صورت مستقل و بدون واسطه شاگرد جذب کنید و قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی را هم خودتان تعیین نمائید.
- برای آگهی تدریس خودتان می توانید عکس مناسبی از خودتان بذارید و بیشتر جلب اعتماد کنید در تبلیغات نیازمندیهای روزنامه و .... این امکان وجود ندارد.

مطالعه مقاله بهترین سایت های تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی ایران هم مفید است.
اگر می خواهید از تدریس ریاضی درامد بالایی بدست آورید و قصد دارید در بهترین و پربیننده ترین سایت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی ایران تبلیغات خودتان را ثبت کنید، فرصت درج اگهی در ایران مدرس را از دست ندهید. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. ایران مدرس پربازدیدترین و قدیمی ترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است و با ارائه محیط کاملا اموزشی بهترین جایگاه را برای ثبت تبلیغات مدرسین ریاضی و سایر دروس فراهم کرده است.

نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی: اگر می خواهید آگهی تدریس ریاضی خودتان را عالی بنویسید حتما در ابتدای کار مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید. آگهی تدریس خصوصی شما باید خوب و قانع کننده نوشته شود. در ابتدای کار عنوان آگهی را در نظر بگیرید. در عنوان آگهی تا جایی که ممکن است بهترین ویژگیها و سوابق کاری خودتان و همچنین افتخاراتی که دارید و ممکن است برای متقاضیان تدریس مهم باشد را بنویسید. مثلا اگر 10 سال سابقه کار دارید در عنوان آگهی بنویسید. اگر دبیر رسمی هستید، در دانشگاه تدریس کرده اید، در کنکور رتبه خوبی بدست آورده اید، چنانچه در مدارس تیزخوشان و .... تدریس کرده اید و .... را در عنوان آگهی بیاورید. در عنوان آگهی به صورت خلاصه اسم دروس تدریسی خودتان را هم بیاورید. متن آگهی را تا جایی که می توانید کامل بنویسید. در متن آگهی تدریس به صورت کامل سوابق و افتخارات خودتان را ارائه کنید و اسم تک تک دروس تدریسی را ارائه نمائید. برای آگهی خودتان عکس مناسب و کلمات کلیدی انتخاب کنید. برای افزایش بازدهی آگهی تدریس، از سایتها و وبلاگهای مختلف، از شبکه های اجتماعی و فروم ها و .... به آگهی خودتان لینک بدهید. توجه کنید که: متن آگهی تدریس کاملتر و قانع کننده تر = افزایش جذب شاگرد و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی.

در ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. تمامی بازدید کنندگان این سایت برای مشاهده مطالب آموزشی، جزوه، سوال، لیست مدرسین و .... از ایران مدرس بازدید می کنند. بنابراین چون این وب سایت به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس و آموزش فعالیت دارد، ثبت آگهی در آن به نسبت سایتهای عمومی تبلیغاتی برای جذب شاگرد موثرتر است.
چون ایران مدرس از نظر گوگل بهینه است، متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی بر روی آن در نتایج جستجوی گوگل کلیک می کنند و به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت می شوند. به این ترتیب با ثبت تبلیغات در ایران مدرس افرادی که متقاضی تدریس خصوصی هستند به راحتی آگهی شما را پیدا خواهند کرد.
در سایت ایران مدرس ثبت آگهی تدریس رایگان است و به نسبت تبلیغات در روزنامه و چاپ تراکت و .... برای شما بسیار صرفه بالاتری دارد. همین دلیل به تنهایی باعث شده است که ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات و ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس باشد. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و در صدر نتایج قرار بگیرید.
ایران مدرس قدیمی ترین و پربازدیدترین و بزرگترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی و آموزش است. سایتهای قدیمی تر از نظر گوگل اعتبار بالاتری دارند و به این ترتیب با ثبت تبلیغات در این وب سایت می توانید برای همیشه یک روش تبلیغاتی موثر برای پیدا کردن شاگرد خصوصی داشته باشید. در گوگل عبارت جذب شاگرد خصوصی را سرچ کنید. در صدر نتایج ایران مدرس را نمایش می دهد.
به عنوان جمع بندی می توان گفت ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس ریاضی ایران است و هیچ سایت دیگری را در ایران نمی توانید پیدا کنید که در مجموع ویژگیهایی مشابه سایت ایران مدرس داشته باشد و برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی بتواند با این سایت برابری کند. اگر در کار تدریس ریاضی جدی هستید و می خواهید درآمد بالایی از تدریس ریاضی داشته باشید، فرصت ثبت تبلیغات در ایران مدرس را از دست ندهید. در ایران مدرس با محیط کاملا آموزشی ای که فراهم شده است، تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین توسط متقاضیان تدریس خصوصی به خوبی دیده خواهد شد و به راحتی می توانید شاگرد جذب نمائید.
اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودتان را شروع نمائید و یا قبلا این کار را انجام داده اید و می خواهید فعالیت خودتان در زمینه تدریس ریاضی و فیزیک در تهران و کرج و یا هر جای دیگر ایران را گسترش دهید .... اگر آموزشگاه یا موسسه تدریس خصوصی دارید و یا در قالب یک گروه اموزشی در زمینه اموزش ریاضی و فیزیک فعال هستید و یا قصد دارید به صورت مستقل در زمینه آموزش خصوصی ریاضی و فیزیک فعالیت کنید و پول درآورید ..... و در نهایت، اگر برای فعالیت به عنوان مدرس خصوصی در جستجوی بهترین سایت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و سایت اول تدریس خصوصی ایران در زمینه اگهی و تبلیغات اینترنتی آموزش و تدریس هستید .... در هر صورت، آگهی و تبلیغات خودتان را در سایت (ایران مدرس) درج نمائید. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمائید و در ادامه پس از ورود به صفحه کاربری خودتان تبلیغ تدریس ریاضی و فیزیک خودتان را درج کنید. پس از تایید مدیریت سایت آگهی تدریس شما نمایش داده خواهد شد.
پیشنهاد سایت تدریس ریاضی: چگونه در تبلیغ تدریس ریاضی موفق باشیم؟
برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ثبت تبلیغات در اینترنت در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com، سایت ایران مدرس www.IranModares.com و ..... می تواند بسیار موثر باشد. وب سایت حاضر به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد در حالیکه سایت ایران مدرس خدمات تدریس خصوصی تمامی دروس را ارائه نموده است. درج آگهی در هر دوی این سایت ها می تواند مفید باشد. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که برای موفقیت در جذب شاگرد اولا باید سایت های خوبی را برای ثبت تبلیغ در نظر بگیرید که دو سایت معرفی شده واقعا مناسب هستند و ثانیا خودتان هم باید این روش را جدی بگیرید و عنوان و متن تبلیغ و همچنین عکس را درست بنویسید و انتخاب کنید. خوب نوشتن آگهی بسیار مهم است. افرادی که تبلیغ شما را می بینند باید متقاعد شوند که می توانند به شما اعتماد نمایند و اینکه شما را به عنوان یک استاد خوب انتخاب نمایند. شما از طریق متن تبلیغ می توانید با متقاضیان کلاس خصوصی حرف بزنید و ایشان را با ارائه رزومه کاری و سوابق تدریس و یا مدارک دیگر متقاعد کنید که اعتماد کردن به شما برای کلاس های خصوصی می تواند نتیجه خوبی داشته باشد.

پارامتر دیگری که بسیار مهم است این است که خودتان چقدر به این روش برای جذب شاگرد اهمیت می دهید و چقدر حاضر هستید برای آن زمان بگذارید و اگر لازم شد هزینه کنید. بسیاری از مدرسین حتی آگهی تدریس خصوصی ریاضی رایگان خودشان را هم خوب نمی نویسند چه برسد به اینکه بخواهند برای آن هزینه ای پرداخت کنند. اگر می خواهید به صورت رایگان و یا ویژه تبلیغ داشته باشید مهم است که آگهی شما خوب نوشته باشد. اولا کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی و یا والدین آنها از طریق گوگل که جستجو را انجام می دهند و وارد این وب سایت می شوند تعداد زیادی از مدرسین را می بینند. باید عنوان آگهی خودتان را خوب نوشته باشید و عکس خوبی برای تبلیغ خودتان انتخاب کرده باشید تا از بین مدرسین مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک شود. در عنوان آگهی یک قول بسیار خوب بدهید (مثلا: جلسه اول رایگان در صورت عدم رضایت یا تدریس تضمینی ریاضی با کیفیت بسیار عالی یا آموزش عمقی و مفهومی ریاضی در حداقل جلسات و ....) و یا یک ویژگی خوب و برجسته خودتان و یا یک افتخار بسیار عالی و متمایز خودتان را ذکر نمائید (مانند: دبیر رسمی ریاضی با 20 سال سابقه کار یا آموزش ریاضی به صورت تضمینی توسط رتبه 55 کنکور سراسری و یا تدریس ریاضی کنکور توسط مدرسه با درصد بالای 90 درصد و ....). البته می توانید هر دو حالت را در نظر بگیرید. عنوان اگهی و عکس تبلیغات تدریس شما در افزایش بازدید تبلیغ و کشاندن متقاضیان به متن آگهی بسیار کمک کننده و موثر است و باید مانند ویترین مغازه روی آن کار شده و خوب آن را بچینید.
باید عنوان خوبی برای اگهی خودتان انتخاب کنید و عکس مناسبی را هم برگزینید. عکس پرسنلی شیک بسیار خوب و موثر است. به هر میزان عکس رسمی تری برای تبلیغ خودتان ثبت کنید و عکس شما شیک تر باشد آگهی شما هم بیشتر دیده خواهد شد. در ادامه متن تبلیغ خودتان را عالی بنویسید. در هر مدرسه یا دانشگاهی اگر ریاضی درس داده اید، اگر خودتان در کنکور ریاضی را خوب زده اید، اگر نمره ریاضی شما 20 بوده است و یا مثلا در المپیاد ریاضی رتبه خوبی بدست آورده اید و .... در متن اگهی بنویسید.
همانطور که گفته شد، یکی از بهترین راهکارها برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس ریاضی این است که آگهی ویژه ثبت نمائید. آگهی تدریس ویژه مستلزم پرداخت هزینه است ولی در عوض همواره بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شود. در ضمن اگر همین الان به سمت چپ این مقاله نگاه کنید خواهید دید که آگهی های تدریس ویژه نمایش داده شده اند. بنابراین با ویژه کردن تبلیغ تدریس ریاضی خودتان علاوه بر صفحه اصلی در صفحات داخلی و در کنار مقالات هم کاربران مشخصات شما را خواهند دید. دقت کنید که باید همه ی موارد گفته شده را با هم رعایت کنید. به عنوان مثال، حتی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید، با وجود اینکه به نسبت آگهی های رایگان تبلیغ شما بیشتر دیده خواهد شد، ولی اگر متن آگهی و رزومه کاری خودتان را خوب و قانع کننده ننوشته باشید با شما تماسی گرفته نخواهد شد. پس باید همه ی موارد ذکر شده را در نظر بگیرید. در متن تبلیغ خودتان سوابق تدریس را ذکر کنید. اگر نظرات شاگردهای قبلی را قرار دهید در اعتماد سازی و افزایش تماسها بسیار موثر خواهد بود.