سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حقوقل و درآمد تدریس خصوصی زبان انگلیسی

در این مقاله در رابطه با حقوقل و درآمد تدریس خصوصی زبان انگلیسی توضیح داده شده است. ثبت آگهی تدریس خصوصی زبان کنکور در ایران مدرس کاملا رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را ویژه هم بکنید. آگهی های تدریس ویژه هم در بخش تدریس خصوصی و هم در صفحه اصلی سایت ایران مدرس بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. در ضمن در بخش کنکور ایران مدرس (برای مشاهده اینجا کلیک کنید) هم آگهی تدریس زبان کنکور شما در کنار تست های کنکور زبان انگلیسی و مطالب کنکوری نمایش داده خواهد شد. آگهی های تدریس ویژه بیشتر در معرض دید کاربران قرار دارند و بیشتر دیده خواهند شد و اگر متن آگهی خودتان را خوب و قانع کننده نوشته باشید به احتمال بسیار زیاد منجر به جذب شاگرد می شود. حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان

تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. روشهای مختلف را برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه اموزش زبان امتحان کنید ولی نکته مهمی را هم به خاطر داشته باشید. اگر این ترم فقط یک شاگرد دارید همین یک شاگرد را به صورت کامل حمایت کنید تا خوب نتیجه بگیرد. به این ترتیب پله های موفقیت را به سرعت طی خواهید کرد. موفقیت شاگردهای خودتان را در اولویت قرار دهید. این ترم اگر دو شاگرد دارید و این دو شاگرد نتیجه بگیرند ترم بعد هم با شما تماس خواهند گرفت. ترم بعد هم دو یا سه شاگرد جدید جذب کنید و تعداد شاگردهای شما 5 نفر خواهد شد. می بینید که اگر خوب تدریس کنید بعد از مدتی اگر کسی با شما برای کلاس تماس بگیرد دیگر وقت نخواهید داشت. کار تدریس خصوصی زبان انگلیسی کاملا پرمتقاضی و پردرامد است اگر خودتان خوب عمل کنید و هم مسلط باشید، هم شاگردهای زیادی جذب کنید و در نهایت هم شاگردهای شما رضایت داشته باشند. تدریس خصوصی زبان انگلیسی، جذب شاگرد و درآمد بالا در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت.

به وضوح باید گفته شود که اگر در جستجوی درآمدهای بالا هستید فکر کار کردن با آموزشگاهها را باید از سرتان بیرون کنید. البته اگر می خواهید تجربه کسب نمائید و تازه کار هستید خوب است که با آموزشگاهها همکاری داشته باشید اما در هر صورت اساتیدی که درآمدهای خیلی بالا دارند شاگردهای خودشان را از روش های دیگری جذب می کنند. آموزشگاهها برای اینکه توانایی رقابت داشته باشند معمولا نرخ هر ساعت تدریس زبان را زیاد اعلام نمی کنند و خودشان هم درصدی از حق التدریس را بر می دارند و در نتیجه برای استاد مبلغ زیادی باقی نمی ماند. البته اگر در حال حاضر با آموزشگاهها همکاری می کنید می توانید به جای قطع همکاری با موسسه، روش های دیگری را هم برای جذب شاگرد امتحان کنید. مثلا در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کنید و تبلیغ خودتان را ثبت کنید تا به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی زبان در ارتباط باشید. در ایران مدرس تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نام کرده اند. می توانید از شبکه های اجتماعی هم برای جذب شاگرد و رسیدن به درآمدهای بالا استفاده کنید. مطالعه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی در زمینه جذب شاگرد مفید است.

در تمامی مقاطع تحصیلی و حتی بعد از فارغ التحصیلی هم تقاضا برای کلاسهای تدریس خصوصی زبان بسیار بالا است و زمینه برای کسب درآمد خوب از این کار فراهم می باشد. مزیت دیگری که کلاسهای خصوصی زبان به عنوان یک زمینه کاری دارد این است که در ایام تابستان و تعطیلات که بازار کار تدریس سایر دروس کم می شود اتفاقا تقاضا برای تدریس زبان نه تنها کم نمی شود بلکه افزایش هم می یابد و در تمام طول سال تقاضا برای کلاسهای خصوصی زبان وجود دارد. در ضمن، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و ... ممکن است فقط توسط دانش آموزان و دانشجویان انجام شود ولی افراد مختلف حتی بعد از فارغ التحصیلی از روی علاقه و یا برای اهداف تجاری و مهاجرتی و ... می توانند متقاضی استفاده از کلاسهای انگلیسی باشند.

اگر در زمینه تدریس زبان انگلیسی کنکور فعالیت دارید زمینه بسیار پردرآمدی را برای فعالیت انتخاب کرده اید ولی به هر حال مسئولیت سنگین تری هم متوجه شما است. در کلاسهای تدریس زبان کنکور فقط اینکه بر درس مسلط باشید کافی نیست. البته کاملا لازم است که مطالب برای خودتان جا افتاده باشد ولی در کنار ان موارد دیگری هم باید در نظر گرفته شود. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور زبان کمی سخت تر هم می باشد. در این حالت خود شما باید بر تست های کنکور سالهای گذشته زبان انگلیسی کاملا مسلط باشید. این تست ها را باید به خوبی بررسی کرده باشید و نکات مهم آن را استخراج کرده باشید. در ضمن باید یک برنامه ریزی و روند درست برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان را مد نظر داشته باشید به گونه ای که مطمئن باشید با اجرای این برنامه شاگردهای شما در کنکور نتیجه خوبی خواهند گرفت. در ایام کنکور زمان بسیار مهم است و اگر مواردی که در این کلاسها ارائه می کنید از قبل روی آن فکر شده باشد می توانید در حداقل زمان بهترین کار را برای شاگردهایتان انجام دهید و آنها را در کنکور به موفیت برسانید. مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور درآمد خوب و بالایی دارند ولی البته از قبل در خودشان امادگی های لازم را ایجاد کرده اند ویک برنامه مدون و عالی برای نتیجه گرفتن شاگردهایشان در نظر دارند.

دانش آموزانی که در کنکور شرکت می کنند برای یادگیری بهتر درس زبان انگلیسی انگیزه بالاتری هم دارند. این دانش آموزان چون قصد دارند در کنکور درصد بالایی را کسب کنند یک گزینه خوب که پیش روی خودشان مشاهده می کنند همان شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی است. البته فعالیت در زمینه تدریس زبان کنکور راحت نیست و والدین و دانش اموزان خیلی سخت در این زمینه اعتماد می کنند. شما نیز اگر بخواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید علاوه بر تسلط بر مطالب کلی که همه ی مدرسین باید بدانند، در زمینه نحوه برنامه ریزی برای موفقیت در زبان کنکور، تست های کنکوری و .... هم باید خوب کار کرده باشید و برای به نتیجه رساندن شاگردهایتان در آزمون مهم کنکور برنامه منسجمی ارائه کنید. به هر حال فعالیت در این زمینه راحت نیست ولی اگر موفق شوید درامد بالایی در انتظار شما خواهد بود.

اما برای گسترش فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان چه کارهایی می توان انجام داد؟ اگر می خواهید عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشید در مرحله اول باید تسلط خودتان را بیشتر کنید و در کلاسهای زبان بهتر درس را ارائه دهید. در کلاسهای خصوصی باید هوشمندانه عمل کرد. نباید فقط طبق ذهنیتی که خودتان دارید عمل کنید و شروع کنید به تند تند ارائه درس بدون در نظر گرفتن نظر شاگرد خودتان. کاری که باید انجام دهید این است که در کلاسهای خصوصی بازخورد بگیرید. بررسی کنید ببینید شاگرد شما چه چیزی را می خواهد و چه هدفی را در نظر دارد. کلاسهای خصوصی در دو صورت کنسل خواهد شد. یکی اینکه خوب درس ندهید و دیگری اینکه مطالبی را ارائه کنید که مد نظر شاگرد شما نباشد. به هر حال در کلاسهای خصوصی همواره شاگرد شما تعیین کننده خواهد بود که آیا کلاسها ادامه پیدا می کند یا نه و باید تلاش کنید رضایت آنها را جلب نمائید.

نکته بسیار مهمی که در زمینه قیمت دهی و تعیین نرخ کلاسهای خصوصی زبان وجود دارد این است که به هر میزان در متن آگهی تدریس خودتان اطلاعات کاملتری ارائه کرده باشید و رزومه شما متفاوت از بقیه مدرسین و بهتر از آنها باشد، می توانید هزینه بالاتری را برای هر جلسه کلاس در نظر بگیرید و شاگرد هم جذب خواهید کرد. به هر حال این واضح است که مردم برای دریافت خدمات بهتر و برای داشتن کلاس با یک مدرس زبان مجرب و با سابقه که رزومه متفاوت و منحصر به فردی دارد حاضر هستند که هزینه بالاتری را هم پرداخت کنند. اما اگر متن آگهی تدریس شما بسیار مختصر نوشته شده باشد و اصلا نشان ندهد که شما در کار خودتان یک فرد حرفه ای و متخصص هستید، حتی اگر قیمت را بسیار پایین هم در نظر بگیرید باز هم جذب شاگرد برای شما سخت خواهد شد. درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی