سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

اگر به فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش دروس در منزل و آموزشگاه علاقه دارید در این بخش در رابطه با نحوه کسب درآمد بالا از تدریس توضیحاتی ارائه می گردد. برای اینکه بتوانید در این زمینه خوب فعالیت داشته باشید و به درآمدهای بالا برسید، در مرحله اول باید به علاقه خودتان و به استعدادهایی که دارید مراجعه کنید. قبول کنید که هر شخصی در زمینه ای می تواند موفق تر عمل کند. از سر بیکاری به تدریس خصوصی روی نیاورید. اگر به فعالیت در زمینه های آموزشی علاقه دارید که بسیار خوب است. می توانید به صورت نیمه وقت و یا حتی تمام وقت در این زمینه فعالیت داشته باشید و درامد خوبی بدست آورید. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف کمی بالا و پایین هم دارد. ممکن است در ایام امتحانات درامد های بسیاری خوبی کسب کنید و مثلا در تابستان شاگردهای کمتری داشته باشید. البته خود این هم راه حل دارد. مثلا می توانید در تابستان زبان انگلیسی، دروس کنکوری، موسیقی، هنر، ریاضی و ... تدریس کنید. در مقاله زیر در این زمینه توضیح داده شده است.

راهکارهایی برای کسب درآمد از تدریس خصوصی در تابستان

به هر حال بسیاری از مدرسین همین الان هم از کار و شغل تدریس درامدهای خوبی کسب می کنند و شما هم می توانید روی این کار حساب کنید. البته مثل هر کار دیگری ممکن است ابتدای کار سختی های خودش را داشته باشد و در جذب شاگرد کمی با مشکل مواجه شوید ولی اگر با علاقه به این کار روی آورده باشید، دروسی را تدریس کنید که خودتان آن دروس را دوست دارید، بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید و مصمم باشید که حتما موفق شوید مطمئن باشید نتیجه خواهید گرفت. اگر خودتان در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید یا درسی را بسیار خوب زده اید می توانید در همان زمینه فعالیت داشته باشید. اگر بر زبان انگلیسی تسلط دارید زبان درس بدهید. چنانچه به ریاضی علاقه دارید و یا از فیزیک خوشتان می آید این دروس را تدریس کنید. به هر حال به دنبال علاقه خودتان بروید و متعهدانه تدریس کنید و شاگردهایتان را به نتیجه خوب برسانید تا خوب هم نتیجه بگیرید. می توانید در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند سایت تدریس خصوصی ایران مدرس  https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ و .... تبلیغ خودتان را به صورت رایگان یا ویژه ثبت کنید و شاگرد جذب نمائید. البته اینکه فقط در این سایت ها آگهی بدهید و فکر کنید کافی است اینطور نیست. مقاله های زیر را بخوانید تا خوب متوجه شوید.

نحوه افزایش تاثیر، بازدهی و بازدید تبلیغات تدریس خصوصی

نکته دیگر اینکه ثبت تبلیغ در سایت هایی که گفته شد تنها روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی نیست. می توانید در روزنامه تبلیغ بدهید، در آموزشگاههای مختلف و موسسات تدریس خصوصی ثبت نام کنید، در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید و یا از هر روش دیگری برای جذب شاگرد استفاده کنید. در مقاله زیر در این زمینه خوب توضیح داده شده است.

25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی

مهم این است که برای فعالیت در این زمینه مصمم باشید. اگر یک روش برای شما و در شهر شما جواب نداد سراغ روش دیگری بروید. ولی چیزی که واضح است این است که تبلیغ در اینترنت و حضور در اینترنت همیشه مفید است. برای خودتان سایت و وبلاگی بزنید. در زمینه زیست مثلا اگر می خواهید کلاس داشته باشید در سایت یا وبلاگ خودتان مطلب منتشر کنید و برای تدریس خصوصی زیست تبلیغ کنید. وقتی در اینترنت با تبلیغ در سایت های معرفی شده، با داشتن سایت و وبلاگ، با حضور در شبکه های اجتماعی و .... حضور دارید هم به صورت حضوری و هم به صورت انلاین امکان جذب شاگرد دارید. پس این روش را جدی بگیرید. مطالعه مقالات زیر در رابطه با کسب درامد بالا از تدریس خصوصی می تواند مفید باشد.

چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟

بازارکار شغل و کار تدریس خصوصی + درآمد مدرسین

مدرسینی که الان درامدهای بسیار خوبی دارند ممکن است در شروع کار با جلسه ای 2000 تا 3000 تومان شروع کرده باشند. بنابراین اگر به این کار علاقه دارید با قدرت و امید شروع کنید و به سرعت پیشرفت خواهید کرد.